Республикалық ғылыми, ақпараттық-танымдық, педагогикалық журналы
Бүгін:
+7 (778) 313 55 04 martebe2000@mail.ru

Менің жанұям

  

Бисенова Ғалия Сартайқызы

Қызылорда қаласы, «Сыр дидары» балабақшасы тәрбиешісі

Білім беру саласы:  «Таным»

Бөлімі:  Қоршаған ортамен таныстыру

Мақсаты:Жанұя мүшелерін дұрыс айта білуге,іңгіме құрап  айтуғу ұйрету;

Үлкендерді құрметтеп,сыйлауға тәрбиелеу;

Өз отбасы туралы дұрыс сөйлей білу қабілеттерін дамыту;

Қажетті құрал жабдықтар, көрнекіліктер:Отпасы мүшелерінің суреттері.

Билингвалды компонент:Жанұя,отбасы-семья-family; ата-дедушка-grandfather; әже-бабушка-grandmather ; әке-отец- father ; ана-мать-mother; аға-брат-brother; апа-старшая сестра-sister;

Іс – әрекет кезеңдері

                 Тәрбиешінің іс-әрекеті

  Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық қозғаушылық

Балалар  біздін тобымызға келген қонақтармен сәлемдесейік.Олай болса барлығымыз бірге шеңбер құрайық.Бәріміз бір-біріміздің қолымыздан ұстап алақан жылуларын сезінейік.

Үлкенге де сіз,

Кішіге де сіз,

Ата-ананы құрметтеп,

Бас иеміз біз.

Жарайсыңдар балалар,ал енді орнымызға отырайық.

-Балалар қазыр жылдың қай мезгілі?

-Қыс мезгілінде неше ай бар?

-Балалар қыс мезгілінің айларын атайықшы.

Сәлеметсіздерме.

Бір-бірінің колдарынан үстап шатық шеңберді қайталай отырып,қимылмен орындайды.

Қазір жылдың қыс мезгілі.

Қыс мезгілінде үш ай бар.

Желтоқсан,қаңтар,ақпан.

Ұйымдастыру іздестіру

Ғажайып сәт:(Топқа  таңғалып  Гупка боб келеді.)

Губка Боб:

-Сәлеметсіңдерме балалар,мен сендерден  көмек сүрай келдім.Менің  достарым өздерінің жанұялары жайлы айтып жатыр,ал мен түсінбедім.Балалар маған  көмектесіңдер ма?

Тәрбиеші :Губка Боб бүгінгі біздің оқу іс-әрекетімізде жанұя тақырыбында.Сен  сұрақтарыңа жауап алғың келсе бізбен бірге отыр.

Гупка Боб келіседі.Балалардың жанына орналасады.

Слайд қосылады:

Слайд арқылы  жанұя мүшелерімен таныстырады.

-Балалар бұл бейнесюжетте кімдер туралы айтылған?

Билингвалды компонент: Жанұя,отбасы-семья-family; ата-дедушка-grandfather;әже-бабушка-grandmather ;әке-отец-                ;ана-мать-                    ;аға-брат-          ;іні-младший брат-                       ;апа-старшая сестра-sister.

 Губка Боб:

Жарайсыңдар балалар.Сендерден мен жанұя туралы көп мағлұмат алдым.Сендерге көп рахмет.Сауболындар!

 Балалар шаршаған шығарсыңдар,ойын ойнап бір сергіп алайық.

Ойын: 

«Сен жанұяңда кіммен тұрасың?»

Шарты:

Балалар шеңбер бойынша тұрады.Тәрбиешімен жанұяда атаммен тұрамын деп,допты жағалатып келесі балаға береді.Балалар жанұяда кіммен тұратынын айтып шығады.

Шығармашылық сәт:

Олай болса балаларбелсенділік  орталығына бөлінбес бұрын,әрбір орталықта жасайтын жұмыспен танысайық.

Әдебиет орталығы:

«Жанұя тіршілігі»

Мақсаты:Сурет бойынша әңгімелеу дағдыларын дамыту. Мнемо технологиясын пайдалану арқылы  жанұя мүшелерінің суреттерін көрсете отырып,тақпақ айтқызу,жаттату.

Сюжетті –рольді орталығы:

Мақсаты:Балалар өздері жақсы көретін жанұя мүшелері болып рольге бөлініп ойнау.

Үстел үсті орталығы: «Жанұя мүшелерімен саяхат» Мақсаты:поездбен жанұя мүшелерін саяхатқа шығару,бауға өткізу арқылы ойын ойнату.

Балалар олай болса текшелерді алып қалаған орталығымызға барып жұмыс жасаймыз.

Екінші ауысым:

Үшінші ауысымды күннің екінші жартысында жалғастырады.

Балаларды ортаға жинау.

-Балалар бүгінгі ұйымдастырылған оқу іс-әрекетіміз не жайлы болды?

-Жанұя мүшелерін атап беріңдер?

-Жанұяңа қандай көмек көрсетесің?

-Қай орталықта жұмыс жасаған ұнады?

Отбасы ол ең жақын адамдардың ошағы.Әрқашан жанұя мүшелерін сыйлап,құрметтеу керек.

-Сәлеметсізбе.

-Иә

-жанұя мүшелерімен танысады

Ата,әже,әке,ана,аға,апа.

Жанұя мүшелері.

Саубол Губка Боб.Бізге қонаққа келіп тұр.

Рефлексивті түзетушілік

Балалардың жұмысын бағалап, мадақтау.

Ортаға келіп тұрайық,

Шеңбердң бізқұрайық,

Көріскенше күн жақсы,

Сау-саламат болайық!


     Күтілетін нәтиже:

Нені білу керек: Отбасы мүшелерін құрметтеп,сыйлауға.

Нені игереді:Жанұя мүшелерінің аттарын ажыратуды.

Нені біледі:Туыстарын сүюге,құрметтеуді,мақтан етуді.

  • 267