Республикалық ғылыми, ақпараттық-танымдық, педагогикалық журналы
Бүгін:
+7 (778) 313 55 04 martebe2000@mail.ru

ҚАР


 

Есқараева Күлбибі 

Қызылорда облысы, Шиелі ауданы 

№219 Ы.Алтынсарин атындағы орта мектептің 

қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалім

 



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

І- бөлім. Ауа райы және климаттық өзгерістер.

 

Мектеп: «№219 Ы.Алтынсарин атындағы мектеп» кмм.

 

Күні:15.05.2017.

Мұғалімнің аты-жөні: Есқараева Күлбибі.

СЫНЫП:7

Қатысқандар :   20

 

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

§5.Қар.

 

Осы сабақта қол жеткізілетін   оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.Т/А1.Мәтін үзінділерін тыңдай отырып,оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау.                                                                                  7.ӘТН4.1 Етістіктің есімше,көсемще,тұйық етістік,шақ,рай түрлерін тілдесім барысында қолдану.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

Барлық қушылар орындай алады:   Мәтінді тыңдап түсінеді,  нақты ақпараттар анықтайды.

Оқушылардың көпшілігі орындай   алады:

Тыңдалған мәтіндегі, оқиғаның дамуын, етістіктің түрлерін пайдалана  болжай  алады.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            
Кейбір оқушылар орындай алады:   Жазушы сипаттаған құбылыстарды түрлендіріп өзіндік мәтін құрастырады.

Бағалау   критерийі

1.Оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжайды.

2.Етістіктің түрлерін тілдесім барысында қолданады.

Тілдік         мақсаттар

Оқушылар: Тілдік қорлары толығып, көркем сөйлеуге үйренеді. Сөйлеу шеберліктері артып, сөйлеу мәдениеті жетіледі.

Пән лексикасы және терминология:    Ессіздік, талақ, жемтік.

Ессіздік- безумство- madness

Талақ- селезенка- Anat

Жемтік- падаль- carrion

Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Кісі бойы жауған қарды бұзып,шөп әкелетін күш қайда?

Себебі...

 

Құндылықтарға баулу

Сын тұрғысынан ойлау, топтық жұмыс барысында өзара сыйластық, ынтымақтастық,  жауапкершілікті сезіну, білім алуға дайын болу.

Пәнаралық байланыс

Қазақ әдебиеті, география

Алдыңғы оқу

 

Табиғат құбылыстары жайлы білетін  ақпараттарын еске түсіреді.

Сабақ барысы

 

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

 

Ресурстар

Сабақтың басы

13мин

2мин

2мин

3мин

3мин

3мин

I .  Ұйымдастыру кезеңі

«Жүректен-жүрекке» ( Тренинг )

-Кім не көріп тұр?

-Жүрек.

-Жүректі көргенде сендер қандай сезімде боласыңдар?

-Біз жүрек арқылы Отанға, ата-анаға, досымызға және ұстаздарға  деген  махаббатымызды,сүйіспеншілігімізді білдіреміз.

-Енді ,осы жүректер арқылы бір-бірімізге тілек жолдайық.

II. Топқа  бөлу

Табиғат құбылыстарына байланысты  бөлінеді

І топ- «Қыс»

ІІ топ-«Аяз»

ІІІтоп-«Боран»

III.Үй тапсырмасын тексеру

Семантикалық карта)

 

Сөйлемдер

Тұман

Жел

Бұлт

Боран

Жер бетіндегі заттың             буылдыр арасынан көмескі,күңгірт көрінеді.





Бәрі қосылып,нөсер жаңбырға айналады.





Жел қатая түсті.





От ұшқындары неге аспанға ұшады екен?





Ойтүрткі:  Оқушылар оқулықтан мәтінді оқып,жаңа тақырыпты ашады.Тақырыпты қысқаша түсіндіру.

 

 

        

Қағаз қиындылары

               

Электрондық оқулық

  

Сабақтың ортасы

22 мин

12 мин

2 мин

8мин

Тапсырма 1.(Топтық жұмыс) « Өкіл» әдісі бойынша

І топ. Мәтінді оқып дүлей күшті сипатта.

ІІ топ. Қар мен тыныштық арасындағы  байланыстарды суреттеңдер.

ІІІ топ. Автордың көзқарасын анықта.

ҚБ . «2 жұлдыз - 1ұсыныс» арқылы бағалау

Сергіту сәті. (Қызықты қимыл қозғалыстары)

Тапсырма 2 (Жұптық жұмыс.) « Көршімен сұхбат» әдісі бойынша

Ережені оқып жұрнақты анықтаңдар.

Қар туралы қызықты мәліметтермен таныстыр.

Мәтін ішіндегі етістіктерді көсемшеге айналдырып жазыңдар.

ҚБ. Бармақпен  бағалау

Сергіту сәті. (Қызықты қимыл қозғалыстары)


















Сабақтың соңы

10 мин

5мин

5 мин

Тапсырма 3. ( Жеке жұмыс). «Ойлан,тап» әдісі арқылы

1.Өлеңнің қай шумағында көсемшелі сөздер көп екенін жазыңдар.

 

2.А.Құнанбаевтың «Қыс» өлеңі мен тақырыптағы қарды салыстырып суреттеңдер.

3.Қай шумағында тәуелдік жалғаулы сөздер жиі қолданылған?                                                             ҚБ.  Бағдаршам арқылы бағалау

 

Кері байланыс : Сұрақ-жауап әдісі арқылы.

- Сабақта не ұнады?

-Не қиындық тудырды?

-Не білгім келеді?

-Бұрын нені білмейтін едіңдер?

Көбелек бунақтары

Стикерлер,

Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға  тапсырманы күрделендіруді  қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың  үйренгенін  тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Денсаулық және

қауіпсіздік техникасын сақтау

 

 

1.Топтық, жұптық жұмыстар арқылы оқушыларға өзара қолдау, көмек көрсету арқылы жүзеге асырылады.

2.Барлық оқушыларға мәтін бойынша  мәтінді тыңдап түсінеді,  нақты ақпараттар анықтайды . Сынып оқушыларының басым бөлігіне   тыңдалған мәтіндегі, оқиғаның дамуын, етістіктің түрлерін пайдалана болжай  алады,                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   қабілеті жоғары оқушыларға  мәтіннен етістіктерді көсемшеге айналдырып, олардың білімдерін кеңейту.

1.Оқушылардың қажетті білімдерін білу мақсатында ашық сұрақтар беріледі. 2.Топтық жұмыс арқылы оқушылардың бірлескен әрекетін бақылау, өзара

2жұлдыз 1ұсыныс беру бойынша жетістіктерін айқындау.

3. Кері байланыс (ауызша)

4. Әр оқушының ОМ жеткендігін анықтау үшін бағалау критерийлері мен дескрипторлар қолдану

5.  «Көбелек бунақтары»  (жазбаша)

Сергіту жаттығуы

 

 

 

 

 

 

Қауіпсіздік техникасы  ережелері

-

Рефлексия

Сабақ \оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары  тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер  енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа  сабақ туралы  өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы  Сіздің сабағыңыздың  тақырыбына  сәйкес  келетін  сұрақтарға  жауап беріңіз.


Қорытынды  бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды  да, оқуды  да ескеріңіз)?

1:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды  да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

Сабақ барысында  мен сынып  немесе жекелеген  оқушылар туралы менің келесі  сабағымды  жетілдіруге  көмектесетін  не білдім?

1.











                      Үйге тапсырма:                                        

Мәтінді  өздерің жалғастырып, қардың түрлерімен толықтырыңдар.

Қар-табиғаттың әсем жаратылысы. Қардың түрлері:Ақша қар.Жаңа жауған ұлпа қар. Алақанат қар...

                 Ықшам сабақтың ықпалы:

 

        Әріптестермен топтық, ұжымдық жұмыстар кезінде пікірлесе отырып проблемалық сұрақтарды топтық жұмыс түрі пікірталас жасау кезінде оқушылардың айтылым,тыңдалым дағдылары қалыптасатындығына көз жеткіздім.

ҚБ



       Бағалау критерийлері

      Дескриптор

Балл

1.Оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжайды.

2. Етістіктің түрлерін тілдесім барысында қолданады.

1Мәтіндегі оқиғаны оқи отырып,дамуы мен аяқталуын болжайды.                   2.Мәтіннен етістіктің түрлерін тілдесім барысында қолданады.

 

0-3

 

0-3




Пікір қалдыру

Код көрсетілмесе, бетті қайта жаңартыңыз