Республикалық ғылыми, ақпараттық-танымдық, педагогикалық журналы
Бүгін:
+7 (778) 313 55 04 martebe2000@mail.ru

БІРМҮШЕНІҢ ДӘРЕЖЕСІ ЖӘНЕ ОНЫҢ СТАНДАРТ ТҮРІ

 

 

Абсадикова Фаридахан

Қызылорда облысы, Шиелі ауданы

№ 219 Ы.Алтынсарин  атындағы мектебінің

Математика пәнінің мұғалімі

 

 

Мектеп: № 219 Ы.Алтынсарин  атындағы мектеп

 Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 

Көпмүшелер 

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Абсадикова Фаридахан 

Сынып: 7

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Бірмүшенің  дәрежесі   және  оның  стандарт  түрі .

Осы сабақ  арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

7.2.1.3.  Бүрмүшені    стандарт   түрде  жазу ;                                                                     7.2.1.4   Бүрмүшелерді   көбейтуді     орындау   және  оны    көбейткіштердің     көбейтіндісі    түрінде  көрсету ;

Сабақ  мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады: Коэффициент  пен  айнымалыларды  ажыратуды  біледі ;

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:  Бірмүшенің  негізгі   қасиеттерін  есептер шығаруда қолданады, стандарт түрде жазады

Кейбір оқушылар орындай алады: Стандарт емес есептерді шығарады

Ойлау деңгейі

Білу ,  түсіну , қолдану

Бағалау  критерийлері

 

Көбейту  амалының   ауыстырымдылық және  терімділік  қасиеттерін біледі

Дәреже қасиеттерін   есептер шығарғанда қолданады

Тілдік мақсат 

Оқушылар орындай алады:  Оқушылар   көбейтудің   ауыстырымдылық   және  терімділік   қасиеттерін  түсіндіреді

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Бірмүше , стандарт , айнымалы , коэффициент , дәреже

Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер:  Не  себептен   коэффициент  айнымалының  алдында  тұрады ?

Бірмүшені  дәрежеге  шығару  қалай  орындалады ? 

Құндылықтарға баулу

Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы.

Пәнаралық байланыс

Физика  7 сынып  §4 .  Сандарды  стандарт  түрде  ықшамдап  жазу

География  7-сынып    §10 Масштаб

Алдыңғы оқу 

 

7.1  Дәреже  және  оның  қасиеттері

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер (төменде келтірілген жазбаларды жоспарланған әрекеттермен алмастырыңыз)

Ресурстар

Сабақтың басы

10 мин

І. Ұйымдастыру кезеңі 

Топқа бөлу  ( түрлі – түсті  конфеттер арқылы бөлу )

« Адасқан  әріптер» әдісі бойынша  топтарға  тапсырма беріледі .

1-топ :    шеібімрүңн – бірмүшенің ,

2 – топ :  режәдеіс -  дәрежесі

3 – топ :  еәнж   ңоын -   және оның ,

4 – топ :  тдаснатр – стандарт    ітүр – түрі .

ІІ. Үй  тапсырмасын  тексеру  «Сұрақ—жауап  » әдісі

Өзара  бағалау

Оқулық

https://www.google.kz

Сабақтың ортасы 

25 мин

ІІІ . Жаңа  сабақты  түсіндіру  

у  , 15ав2 , -7nm2 , а2св4 мына  сандар  қандай  өрнектерден  құралды . Демек  санды  және әріпті   көбейткіштер  мен олардың  дәрежелерінің  көбейтіндісі бірмүше деп аталады .

Мыс: 25ав * 0,4ав* 3вс  = 30а5в4с .

    25ав +  0,4ав+  3вс  

Екі  есепті  салыстырмалы  түрде  қарасақ  , олардың  мәндері әр  түрлі  болады ..

Сұрақ :    Көбейтуге  қатысты  қандай  қасиет  пайдаланды ?    Демек   бұл  жағдайды  бірмүшенің стандарт  түрі деп  аталады .

Мыс : 3а4в3с дәреже  қосындысы 8-ге тең .

9 а3с2d  , 4 а2d5   ,   12 а4х2d  

Бірмүшеде  айнымалылары  әр  түрлі  болғанымен олардың  дәрежелері  қосылады және  ол қосындысын  береді .               

Топтық жұмыс:  «Конверт  сұрақ » әдісі

арқылы  топтарға   тапсырма  есептер беріледі

     1-тапсырма : ( ауызша )   № 16.1

8а , -0,5вс , х3 уz  , х-2/ у , у+1 /4 , 5а2в  өрнектерінің қайсылары  бірмүше  болады ?

      № 16.2

2с , 8/17х5 , 107х2уzy2 ,-26а2nm10 арасынан стандарт  түрде  жазылған бірмүшелерді  көрсет.

 Жұптық  жұмыс .     2- тапсырма : Бірмүшені  стандарт  түрде  жаз :   

    № 16.3

 1) 8 х*х ,   2)  в* в 4в  3)  хух, 4)  7nm4  (-8n)

     № 16.4

1 )  1,8ав а 10 ,   2) 14/5аd * ( -8/7с 4)     3) 2.8хt* (-0,5х t)   ,     4)  - в5  (-в)* ( -в )

   Жеке  жұмыс    3- тапсырма :

Төмендегі алгебралық өрнектердің ішінен бірмүшелерді теріп жазыңыз және кестені толтырыңыз:

Өрнек

Бірмүше

Стандарт түрі

Коэффициент

Дәре-жесі

1






2






3

3





4

х-а





5

-5а2х2у





6






7






8






9






10






11






 

Бағалау парағы арқылы

Дескриптор

 Көбейтудің  қасиеттерін  қолданады;

Бірмүшені  стандарт  түрге  келтіріп  жазады ;

 Кестені  пайдаланып бірмүшенің   оқылуы  мен  жазылуын   үйренеді ;

Оқулық

Сабақтың соңы

10 минут

Математикалық  диктант .  Көп  нүктенің  орнына  тиісті  мәнін  анықтаңыз:

Ссанды және    әріпті  көбейткіштер   мен  олардың  дәрежелерінің  көбейтіндісі .......... деп  аталады

Ккөбейтудің .................   қасиеттерін  қолданып , бірмүшені  ықшамдау .

Ббірмүшені стандарт  түрде  жаз : 2ав * 9а* 4в = .........

Мына  сан 16 а6 қандай  бірмүшенің   квадраты ?

 Бірмүшенің  дәрежесін  тап :  3 х2уZ3

       6 . Дәрежені  дәрежеге  шығар :  ( 5 а 2)

Үй  тапсырмасы : № 16,9

Кері  байланыс 

Білемін ( мен  не  білемін ?)

Білгім  келеді ( Менің  не білгім  келеді ? )

Білдім  ( Мен  не  білдім ? )






Қосымша ақпарат       

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға  тапсырманы күрделендіруді  қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың  үйренгенін  тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Денсаулық және 

қауіпсіздік техникасын сақтау

 

 

1 . Миға  шабуыл . « Адасқан  әріптер » сабақта  қолдану ұғымдар  мен  терминдерді  үйрету.

2 . « Конверт  сұрақ  »  әдісі  топтық , жұптық , жеке жұмыс  кезінде  пайдаланамын

3 . Кестемен жұмыс . Бірмүшенің  айтылуын , жазылуын, оқылуын есте  сақтау  үшін .

4 . Математикалық  диктант . Жаңа  сабақты  қорытындылап бекіту  үшін   қолданылады .

Бағалау  парағы

Дескриптор

Тақтамен  дұрыс  жауабын  тексеру  арқылы  өзін – өзі  бағалау .

 

Қауіпсіздік техникасы  ережелері

Рефлексия 

Төмендегі бос ұяшыққа  сабақ туралы  өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы  Сіздің сабағыңыздың  тақырыбына  сәйкес  келетін  сұрақтарға  жауап беріңіз.


Қорытынды  бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды  да, оқуды  да ескеріңіз)?

1:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды  да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

Сабақ барысында  мен сынып  немесе жекелеген  оқушылар туралы менің келесі  сабағымды  жетілдіруге  көмектесетін  не білдім?

1.

Бағалау критерийлері

Балл


 

 

 

Пікір қалдыру

Код көрсетілмесе, бетті қайта жаңартыңыз