Республикалық ғылыми, ақпараттық-танымдық, педагогикалық журналы
Бүгін:
+7 (778) 313 55 04 martebe2000@mail.ru

С.МҰҚАНОВ «САЯТШЫ ОРАЗ»

 

Тымбаулиева Гүлвира

 

Қызылорда облысы, Шиелі ауданы

№219 Ы.Алтынсарин атындағы орта мектептің

қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі

Сабақтың тақырыбы: С.Мұқанов Саятшы Ораз

Мектеп: №219

Күні:25.01.2017ж

Мұғалімнің есімі:   Тымбаулиева Гүлвира  

 

 

СЫНЫП: 7 «В»

Қатысқандар саны: 20

Қатыспағандар саны:-

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

Оқушыларға шығарманы оқыта отырып, әңгіме мазмұныны арқылы тақырыбы мен идеясын ашу, жазушы ойын ұғындыру,кейіпкер бейнесіне талдау жасау.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Саятшы Ораз әңгімесінің мазмұнын біледі.


Оқушылардың басым бөлігі:

Әңгімедегі кейіпкерлерді мінез-құлқы мен іс-әрекетін талдай біледі.


Кейбір оқушылар: аңшылықтың іс-әрекеті мен бүркіттің өсу жолдарын


Тілдік мақсат

Оқушылар:  

  • Мәтінді мазмұндай алады,кейіпкерлердің мінез –құлқын аша алады.

Негізгі сөздер мен тіркестер:

 Мұқан, Ораз, аңшылық, құсбегі

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: 

Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?

Has every learner’s choice been recorded? How can we check?

Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting – what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?

Take ideas and ask – What do you think the result might be? What would the pictogram look like?

Талқылауға арналған тармақтар:

Мұқанның көшіп келуі. Тұрмысының нашарлығы, Ораздың іс-әрекеті

Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?

Ораздың адамгершілік қасиетін

 

Алдыңғы оқу

С. Мұқанов «Лашын» 

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басталуы 3 мин

3мин

2мин

4мин

І .Ұйымдастыру кезеңі:

    Сыныпты топқа бөлу

Саятшы Ораз аңшылық жайында үзінді (видеоролик )

Қызығушылықты ояту; Мұқанов жайлы ой-толғау

Акт,  стикер

Ортасы 12 мин

6мин

3мин

8мин

Топтастыру

І топ: Ораз бейнесі

ІІ топ: Ауыл бейнесін ашу

Жеке оқушымен  жұмыс:

Ойлы болсаң озып көр. (Мақал-мәтел)

Семантикалық карта

Салыстыру

Аңшылық туралы қай ақынның өлеңін білеміз? Осы әңгімені салыстыр.

І топ: Абай. Қансонарда бүркітші шығады аңға

ІІ топ: С.Сейфуллин «Ақсақ киік»

 

Постер қорғау

Ораз, ауыл көрінісі

Слайд

Аяқталуы 2мин

2мин

Бағалау 

Үйге тапсырма:

 Аңшылық тақырыбында әңгіме жазу.

Рефлексия.

 

Өзін-өзі бағалау

Критерилі бағалау

Қосымша ақпарат: 

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс




Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

 

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.  Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

 

Қорытынды бағамдау

 

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

 

Пікір қалдыру

Код көрсетілмесе, бетті қайта жаңартыңыз