Республикалық ғылыми, ақпараттық-танымдық, педагогикалық журналы
Бүгін:
+7 (778) 313 55 04 martebe2000@mail.ru

Үй жануарлары

Бекжанова Айгерім 

Қызылорда  қаласы, Ш.Ниязов атындағы жалпы орта мектеп мұғалімі  

 

  

Жалпы мақсаты:    Балаларға үй жануарлары туралы түсініктерін тереңдету.

Олардың түрлерін бір- біріннен ажырата білуге, зейін қойып тыңдауға үйрету.

Оқудың нәтижесі:   Әр түрлі әдістер мен тапсырмалар арқылы оқушылардың тілдік

 білімін, есте сақтау қабілетін, логикалық ойлау қабілетін дамыту.

Дерек көздер және көрнекіліктер: Интерактивті тақта ,слайд,суреттер, кеспе қағаздар,

 

топқа бөлу қағаздары, интернет материалдар.

 

 

Негізгі идеялар: Берілген тапсырмалар арқылы ғылым, білімді үйрену,


     

    Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Уақыты

Ресурстар

1.

Ұйымдастыру кезеңі

*Сәлемдесу;

*Оқу құралдарын түгелдеу;

Оқушылар оқу құралдарын партаның үстіне қойып күнделікті дағдысын іске асырады.

1мин


2.

3

Топқа бөлу, топтық жұмыс

 Сынып оқушыларын екі топқа бөлу керек. Ол үшін оқушылар сурет таңдайды . Әрқайсысы өзінің тобына жайғасады

Ынтымақ атмосфераны қалыптастыру

Өткен тақырыптар бойынша сұрақ-жауап жүргізу

Жабайы жануарларды ата?

Қасқыр қандай аң

Түлкі қандай?

Піл қандай?

Оқушылар бес-алты оқушыдан тұратын   екі  топқа бөлініп, 

өз орындарына отырады.

І топ «Жабайы жануарлар»

 ІІ топ «Үй жануарлары»

Бір-біріне тілек айтады

Оқушылар әрқайсысы өзіне берілген сұрақтарға жауап берді

2мин

1 мин

5 мин

суреттер

1 слаид

2 слаид

4

Жаңа сабақ

Үй жануарлары

Оқушылар  тақтадағы суреттер бойынша әңгімелеу

8 мин

3 слаид

5

Мағынаны тану    Үй жануарларына түйе, жылқы, сиыр, қой, ешкі мысық, ит т.б жатады. Оларды адамдар пайдасына жаратқан. Түйенің баласы-бота, жылқының баласын-құлын, сиырдың баласын-бұзау, ешкінің баласын-лақ, қойдың баласы-қозы деп атайды.

Оқушылар дәптерлеріне бүгінгі күн тақырыбын үй жануарларды жазып алады.

5 мин

4 слаид

Интерактивті тақта

6

Топпен жұмыс  «Анасын тап» ойыны

Үй жануарымен жабайы жануарды топтастыру

Сергіту сәті

Қазір сендерге сұрақ қоямын.Ал сұраққа дұрыс жауап берсеңдер қолмен шапалақтайсындар. Ал дұрыс жауап бермесеңдер аяқтарыңмен жерді топырлатасыңдар

-Сиыр сүт бере ме?

-Ешкі сүзе ме?

-Ит кітап оқи ма?

-Мысық ұйықтай ма?

 -Қозы  ұша ма?

-Жылқы тебе ма?

-Түйе түкіре ма?

Кітап –досың , ақылшың

Шығармашылық жұмыс

«Кім ертегіні тез құрастырады»

Жаттығу жұмыстарын орындайды

Оқушыларға берілген суреттерден  Үй жануарымен жабайы жануардың суреттерін ажыратып бояйды

Оқушылар бойларын жазып, демалып қалады.

Көрсетілген суретті қатыстыра сөйлемді жалғастырады.

Дәптерлеріне жазып алады.

Оқушылар топпен ұйымдастыра отырып ертегідегі суреттерді оқиға желісімен орналастырады.Жануарлардың түріне қарай ажыратады.

3мин

3мин

5 мин

4 слаид

Интерактивті тақта,

5 слаид

Интерактивті тақта

6 слаид

7 слаид

8 слаид

суреттер

9 слайд

7

8

«Біліміңді байқап

Көп нүктенің орнына керекті әріпті қойып көшіріп жазады.

3 мин

5мин

10 слаид

11 слаид

7

8

Бүгінгі сабақ несімен ерекшеленді?

Не білдім?

Не ұнады?

Сабақтан алған әсерім




Бағалау кезеңі

Мұғалім қорытынды бағаны өзі қояды.

Үйге тапсырма:

 89 бет

6-тапсырма

Стикерге өз ойларын жазып, плакатқа іледі.

Оқушылар күнделікке бағаларын қойдырады.

1 мин

Плакат,

 стикер

  • 261