Республикалық ғылыми, ақпараттық-танымдық, педагогикалық журналы
Бүгін:
+7 (778) 313 55 04 martebe2000@mail.ru

Есентай Ерботин Даңғой (мысал)

Исмамбетова Ұлмекен Нагметовна                   

Қызылорда облысы, Байқоңыр қаласы №273 орта мектеп 

бастауыш сынып мұғалімі  

 

Сабақтың мақсаты

Оқушыларға  мәтіндегі  негізгі ойды  идеяны  ұғындыру. Мысал  жаныры  туралы түсінік қалыптастыру.  Әдебиеттік щқу  пәніне  деген  қызығушылығын  арттыру.

Күтілетін нәтиже

Мысалдың  мазмұнын  бір-біріне түсіндіреді.  Мысалдың  мағынасын  ашады.  Мәтінді  талдай  алады.  Танымдық  білімдері артады,  ой-өрісі жетіледі.  Оқушылар топ болып жұмыс жасайды.

Сабақтың әдісі

Топтық жұмыс, жұптық жұмыс,әңгіме, сұрақ-жауап, сахналау, суретін салу, жапсырмалау.


Уақыты

Сабақ кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Ресурстар

2 мин

12 мин

Кіріспе

Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу,

смайлик суреті арқылы топқа бөлемін.

«Шаттық шеңберін»

 ұйымдастырамын

Миға шабуыл

Үй тапсырмасын «Амандасу салты» әңгімесін Робин-Роунд әдісі бойынша тізбектеп мазмұндату.

Үш тілділік  Үш елдің амандасу рәсімін көрсетуді сұраймын.

Оқушылар 4 топқа бөлінеді.

Шаттық шеңберінде тұрып оқушылар өздері жайлы «Мен қандаймын»  тенингісі бойынша ынтымақтастық  атмосферасын қалыптастырады.

1.Үй тапсырмасының мазмұнын тізбекті моншақ құрып алып, айтып шығады.  Мақал-мәтел айтады, сұрақтарға жауап береді.

2. Әр халықтың амандасуы туралы  дәптерге жазып келгенін оқиды.

3. Қазақ елі, ағылшын елі, орыс елінің амандасуын айтады, қимылмен көрсетеді.

Оқулық

25

мин

Негізгі бөлім

Жаңа сабақ

Е.Ерботин Даңғой (мысал)

тақырыбын ашып,мақсатын хабарлаймын.

Жаңа сабақты түсңндіру. Мұғалім автор туралы білгізеді

Мысал өлеңінің негізгі идеясын түсінуге болжам жасайды. Сөздік жұмыстарын жүргізе-ді.


 

Ой толғаныс. Жаңа тақырып бойынша постер қорғайға тапсырма береді.

Сергіту 

Интербелсенді тақтаның бетіне сергі-ту видиесын  қосу.

Дәптерге күннің реті мен жаңа сабақ тақырыбын жазады.

Тыңдау, көру, меңгеру.  Өз ойларын еркін айтады.

Білім көкжиегі (оқулықпен жұмыс)

Өз оқуына, сыныптастарының оқуына жауапкершілікпен қарайды.

Өлеңді оқып, түсінігін жұптасып айтады.

Мысалдан  даңғой-мақтаншақ  жаман, жат қылық екенін біледі.

 Әр топтан бір-бір оқушы шығып мысалдың  мазмұнын айтып шығады.

І топ 

Даңғой қиярға  мінездеме жазады.  3-4 сөйлеммен.

ІІ топ

 Мақтаншақ қиярдың  суретін салады және  оны өз  түсігенімен айтып береді.

ІІІ топ 

Даңғой қиярдың  суретін жапсырмалайды, топ оқушылары сахналайды.

IV топ

Оқушылар  өзін немесе  досын мақтап жазады, болған соң алдыға шығып орындыққа отырып айтып береді.



Зердеңе тоқы !Мәтінмен жұмыс

Шығармадағы  автордың  қорытынды ой айтылған өлең жолдары ...

 Жарамаса  кәдеге, құр жатқаннан не пайда?

Өндірмесе дәнеме, мақтанғаннан не пайда?

Интербелсенді тақта.

Оқулық

Плакат, маркер, оқулық

Оқушы дәптері

2 мин

Қоры

тынды

«Микропон» ойыны арқылы қорытындылаймын.

Сұрақтарға жауап беру арқылы сабақты пысықтайды

Оқулық

1 мин

Баға

лау

Топтық бағалау

Топ бағалайды


2 мин

Рефлек

сия

Кері байланыс

Өткен тақырып бойынша өз пікірін жазады

Оқуды  және  оқытуды  бағалайды.

Стикер

1 мин

Үйге тапсыр

ма беру

Тақырып бойынша қосымша мәліметтер жинау

Күнделікке жазады

Күнделік







  • 689