Республикалық ғылыми, ақпараттық-танымдық, педагогикалық журналы
Бүгін:
+7 (778) 313 55 04 martebe2000@mail.ru

ҰЙЫМДАСТЫРЫЛҒАН ОҚУ ҚЫЗМЕТІНІҢ ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ КАРТАСЫ


 

 «Айналайын бөбекжайы» КМҚК, Шиелі ауданы

Ахантаева Ақерке-ағылшын тілінің оқытушысы

 

 

Білім беру саласы: «Коммуникация»

Ұйымдастырылған оқу қызметі: Ағылшын тілі

Тақырыбы:  Киімдер Clothes     

Мақсаты: Балаларға киімдерді ағылшын тілінде айтуды үйрету. Қыздар мен ұлдардың киімдерін ажырата білуге үйрету. Сөйлемдер құрау. Айрықша дыбыстарды игеру. Тыңдалым дағдыларын дамытуды жалғастыру.

Көрнекіліктері:  Мэридің сөмкесі, диск, қуыршақ, видеороликтер, слайдтар, әртүрлі дыбыстар, «сиқырлы қалам» итерактивті кешені, мультимедиялық тақта, ActivInspire қаламы

Әдіс-тәсілдер:сұрақ-жауап, ақпараттық технология

Билингвизм : 

   Киімдер –clothes              көйлек- dress  

   белдемше- skirt               шалбар-trousers        

   жейде – shirt  

   What is it?- It’s a dress.     Бұл не? -Бұл көйлек.

Қызмет

кезеңдері

Мұғалімнің қызметі

Балалардың қызметі

Мотивациялық

қозғаушылық

Мұғалім  балалармен

үш тілде амандасады

Сәлеметсіңдер ме,балалар!

Здравствуйте  ребята!

Hello kids!

Балалардың  көңіл-күйлерін сұрау.

 ”Hello! How are you?” өлеңін айту

  (1 слайд)

Жыл мезгілі ауа райы жайлы сұрақтар қояды.

What do you see in the picture?

What season  is it now?

What weather like for  today?

(«сиқырлы қалам» интерактивті кешен арқылы)

Ғажайып сәт

Ұялы телефонға хабарлама келеді.

(2 слайд)

Oh, kids SMS coming!

-What is a information?

(хабарламаны ашып оқиды)

     Сәлеметсіңдерме, «Айгөлек»    тобының балалары!

   Сендердің білімдеріңді сынау үшін сүйікті арналарың «Балапан» телеарнасындағы «Квест» бағдарламасына шақырамыз.

Сәлеммен: «Балапан» телеарнасы

   Балалар, біз Астанаға тез жету үшін қай көлік түрімен барған ыңғайлы деп ойлайсыңдар?

Kids, close your eyes. 

Now, lets go!

(3 слайд)

Астанаға «Балапан» телеарнасына келеді (4 слайд)

Слайдтан «Балапан» телеарнасының видеоролигі көрсетіледі.

Залдан  дауыс естіледі

(дауыс 1  слайд 5)

      Сәлеметсіңдерме? Сендер «Балапан»арнасындағы «Квест» бағдарламасына қош келдіңдер!

Мен сендерді құтқарушы көмекші балалар деп естідім. Сол себепті  мен сендерді осында шақырдым. Енді сендерге тапсырма: Сендердің Мэрри есімді достарың саяхатқа шығайын десе ол өзінің киімдерін салып қойған сөмкесін таппай қалыпты. Сендер сол сөмкені тауып берулерің керек.

Балалар мұғаліммен амандасады.

Сәлеметсізбе!

Здравствуйте !

Hello teacher !

Өлеңді жатқа айтады.

Өз көңіл-күйлерін смайликтер арқылы білдіреді.

(2-3 бала тақтадан,қалғандары таратпа смайликтер арқылы)

 Сиқырлы қаламды пайдалана отырып сұрақтарға жауап береді.(теледидардан)

I see a snow man, snow , boys and girls.

It’s winter.

It’s cold.    It’s snowy.

(“Seasons”тақырыбындағы постерді  пайдаланады)

Хабарламаны білгенше асығады

Балалар мұқият тыңдайды

Ұшақпен

Балалар көздерін жұмып, қолдарын екі жаққа жайып,ұшақ дыбысына сәйкес қимыл жасайды

Балалар қуанады

Мұқият тыңдайды

Ұйымдастыру-

Іздестіру

      Балалар, сендер қалай ойлайсыңдар Мэридің сөмкесінде қандай киімдер болуы мүмкін?

(слайд 6)

 -Do you know what is a English for киімдер, көйлек футболка?

Сендер  киімдердің ағылшынша атауын білесіңдер ме?

Олай болса видеороликті тамашалап, киімдердің ағылшынша атауымен танысайық.(слайд 6)

 Ал енді балалар, сөмкені іздеуге кірісейік. Сендер бұл жерден сөмкені көріп тұрсыңдар ма?

   Бәлкім осы сөмке болар. Кәне ішін ашып көрейік.(ішінен сурет шығады)(слайд 7)

Ой, балалар мұнда ешқандайда киімдер жоқ екен.Бірақ керемет сурет бар екен.

Сурет арқылы фонетикалық жаттығу орындау. (слайд 8 мультик Майя)

    Майяның ұстазы әдеттегінше араларға бал жинауды бұйырады. Майя бал жинау үшін гүлдер алқабына жол тартады. Жолда ән салып [th] [th] [th]  деп келе жатады. Clothes

Кенеттен жел тұрады. [u:] [u:] [u:]  boots

Пана іздеп Майя ағаштың бұтағына барып тығылады. Сол кезде ол ағаштың бұтағын тоқылдатып жатқан тоқылдақты көреді  [t] [t] [t]  skirt

Жел басылады. Қайтадан жолға шығады.

Жолдан кішкене ғана күшікті көреді.

[ou] [ou] [ou] coat

Ашуы келгенде ол р-р-р-р деген дыбыс шығарады.  Trousers

Гүлді алқапқа келгенде жасыл шөптің арасында бұратылған жылан жатыр екен. [s] [s] [s]  dress

Майя көптеген гүлдерді көріп мәз болады. (Майя мультигінен үзінді)

Kids, where is the Marry’s  bag?

Who know?

  Балалар, біздің тапқан сөмкеміз мынадай болып шықты. Ал Мэридің киім салған сөмкесі қайда екен?

Сиқырлы тақтамыздан көмек сұрайық  “Magic board, help us please!”

Слайдтан  көңілсіз қуыршақтың суреті көрсетіледі.(слайд 9)

 -Балалар бұл қуыршақ неге көңілсіз?

Себебі Мэрри саяхатқа шығамын деп қуыршақтарына  мүлдем көңіл бөлмепті

1- тапсырма  (слайд 10)

«Киімдерді сұрыпта»

Мақсаты: Ұлдар мен қыздардың киімдерін ажырата білу. 

Барысы:  Мұғалімнің жетелеуші сұрақтары арқылы қысқаша сөйлем құрап, араласқан киімдерді сұрыптап, ұлдың киімдерін ұлдың сөмкесіне ал, қыздың киімдерін қыздың сөмкесіне салады.   (Activ Inspire  қаламның көмегімен)

-Where is a skirt? Is it for boys?

-What is this? Is it for girls?

  -Балалар Сэлли есімді қуыршағымыз әліде көңілсіз сияқты. Оған арнап ән айтып берейік

  (слайд11) «сиқырлы қалам» интерактивті кешен арқылы теледидардан

2 тапсырма

   Сергіту сәті

Sing  a song

“Sally’s wearing  red skirt”

Залдан дауыс естіледі

 (дауыс  2 слайд 12)

  -Балалар,сендер тапсырмалардың барлығын жақсы орындадыңдар.Әнді де керемет айтады екенсіңдер. Келесі тапсырманы қалай орындайтындарыңды көрейік.

    Kids, where is the Marry’s  bag?

Who know?

Сиқырлы тақтамыздан көмек сұрайық  “Magic board, help us please!”

Слайдтан  дисктің суреті көрсетіледі.(слайд 13)

Оны DVD-ге қосады  (видеоролик)

3 тапсырма

“What are you wearing? ”

Мақсаты: Өздері киім жүрген киімдердің ағылшынша атауын және түстерін атай білу.

Барысы: Дискте берілген диалог ты үлгіге ала отырып, балалар өздері  киген киімдері оның түр-түсі жайлы айтып, диалог құрайды.

залдан  дауыс естіледі

(дауыс 3 слайд 14 )

-Балалар,сендер тапсырмалардың барлығын жақсы орындадыңдар. Енді сендер «Квест» деген жазуы бар есікті ашып кірулерің керек.Оған тек орталарыңнан бір баланы ғана жіберулерің керек.

-Бұл  шынында да Мэридің

сөмкесі мекен? Ішін көрейік не барын.

Oh, yes it’s a Marry’s bag.

Great! What a nice bag!

Расында да бұл Мэридікі екен.

( Ішіндегі киімдерді алып ағылшынша атайды.) (слайд 15)

залдан дауыс естіледі

(дауыс  4 слайд 16)

  -Ой жарайсыңдар балалар.Сендер Мэриге көп көмектестіңдер.Енді ол саяхатқа шығуға дайын.

Естелік ретінде сыйлығымды қабыл алыңдар. Сендерге көп рахмет. Қош сау болыңдар.

Сыйлықтар таратылады

 (слайд  17)

Ұшақпен балабақшаға оралады

(слайд 18)

Лупаның көмегімен сөмкенің ішіндегі киімдерді көреді.

No

Киімдердің атауын ағылшынша  бірнеше рет қайталайды

It’s a skirt. It’s a T-shirt.

Сөмкені іздеп табады

Ішіндегі суретке назар аударады.

Дыбыстарды дұрыс дыбыстайды

Жан-жағын іздейді

Сиқырлы сөйлемді қайталайды

Суретке назар аударады

Көңілсіз қуыршақты іздеп табады

Activ Inspire  қаламның көмегімен киімдерді сұрыптап, өз сөмкелеріне салады

Отырған балалар таратпа материалдармен жұмыс жасайды.

No, it’s for  girls.

This is a coat.It’s for  boys

Мәтінге сәйкес билеп, әнді айтады

Балалар қайталайды

Дискті іздеп табады

Видеороликті тамашалайды

Видеороликті үлгіге ала отырып, балалар кезек-кезек шығып диалог құрайды.

Орталарынан бір баланы жібереді

Бөлмеден сөмкені алып келеді.

Киімдерді  сөмкенің ішінен

Activ Inspire  қаламның көмегімен алып, ағылшынша атайды.

It’s a skirt. It’s a T-shirt.

Мұқият тыңдайды

Сыйлыққа қуаныштарын білдіреді

Рефлекcивті-түзетушілік

Мұғалім оқу қызметін қорытындылау мақсатында түрлі сұрақтар қояды.

Оқу қызметінен алған әсерлерін “Good”  “Bad” көрсеткіші арқылы қорытады.(көрсеткіштер шапалақ дауысы арқылы өседі)

(слайд 19)

 

Балалармен қоштасу.

Good bye kids !

«Good» сөзін айтқанда қолдарын қатты шапалақтайды

 «Bad» сөзін айтқан кезде бірең –сараң немесе мүлде шапалақтамайды 

Мұғаліммен қоштасады.

Good bye, teacher !

 

Күтілетін нәтиже:

Тақырыпқа сай сөздер мен сөйлемдерді ;

Сөздерді дұрыс дыбыстау дағдыларын;

Сөздерді мәтін ішінде қолдану, «What is this?» сұрағына жауап беруді, және сұрақтар қоюды;

Комментарии 1

Жазира 12 ақпан 2019 13:08
Ашық сабақ керемет біздің ойымыздан шықтты

Пікір қалдыру

Код көрсетілмесе, бетті қайта жаңартыңыз