Республикалық ғылыми, ақпараттық-танымдық, педагогикалық журналы
Бүгін:
+7 (778) 313 55 04 martebe2000@mail.ru

Қазақстанның спорт белестері

 

                                                            Муханова А.Т

 

Сабақ тақырыбы:

 Қазақстанның спорт  белестері

Мектеп: Шаған ЖОББМ

Күні :

 16.11.18ж

Мұғалімнің есімі: Муханова А.Т

СЫНЫП: 3 сынып

Қатысқандар саны:20

Қатыспағандар саны:

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 

3.1.4.2 Спорт түрлерін топтастыру, спорттың қандайда бір түрімен айналысу үшін қажетті негізгі және өзінің қабілеттерін анықтау

 Оқу мақсаты:

Барлық оқушылар: Спорт түрлерін топтастыра алады

Оқушылардың басым бөлігі  : Спорттың белгілі бір түрін өзіне сай таңдай алады.

Кейбір оқушылар: Қазақстанның спорттағы жетістіктеріне мысал келтіреді

Жетістік критерийлері

Спорт жетістіктері туралы біледі

Құндылықтарды          

  дарыту

Еңбек және шығармашылық, достық.

  Пәнаралық   байланыстар  

Дүниетану

АКТ қолдану дағдылары

Таныстырылым

Бастапқы білім

Отбасы туралы

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

           Сабақтағы  жоспарланған  іс-әрекет

 

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.                         Сыныпты қалыпқа келтіру. 

Күлім қағып қолымды,                                                                            1, 2, 3 деп соғайын.                                                                               Қарап тұрған көршіме                                                              Қолымды мен бұлғайын.                                                             Жылы-жылы жүзбенен                                                                       Маңдайынан сипайын.                                                                       Жылы-жылы сөзбенен                                                                 Жүрегімді сыйлайын.                                                                              Ыстық алақаныммен                                                                  Қолыңды бір қысайын.                                                                Оқушылардан  үйден алып келген  суреттерін  алады. (отбасылық және туыстарының фотосуреттері).Оқушылар өз жұптарына суреттердегі адамдардың кім екендерін  (анасы, атасы, немере ағасы, нағашысы және т.б.)таныстырып бір-біріне айтады.

-Балалар,барлықтарыңызға суреттер таратамын сол суреттер бойынша топқа бөліне қояйық.

Отбасылық спортшылар фотосурет-

тер, бейнебаян, таратпа қағаздар

Сабақтың

ортасы

(спорт құралдарының суреттері арқылы топқа бөліну)

Ойқозғау.

Көрсетілім

(Спорт туралы бейнебаян)

Талдауға арналған сұрақтар:

-Балалар бейнебаяннан не көрдіңіздер?                      

-Спорттың тағы қандай түрлері бар?

-Өздеріңе қандай спорт түрлері ұнайды?

-Спортпен айналысу не үшін керек?

Қандай қысқы спорт  түрлері бар?

-Жазғы және қысқы спорт түрлерінде айырмашылық бар ма?

Сабақ мақсатын анықтау (ұжымда)

Сабақ тақырыбы мен мақсаты жайлы оқушылардың болжамдары айтылады.

Сабақ мақсатымен таныстырып өтемін.

Бағалау критерийларымен таныстырамын.

«Фотогаллереяға саяхат»

-Балалар енді сынып ішінде фотогаллереяға саяхат жасаймыз.

-Сендер өз топтарыңызбен барып танысыңыздар.

Сынып қабырғаларына Қазақстанның спорт саңлақтарының фотоларын  іліп,спортшы туралы шағын мәлімет жазып қоямын.

(Оқушылар топпен «Фотогалерияға» саяхат жасап танысады)

Айтылым                                                                                                     ( спорт саңлақтары туралы түсінік беремін )

Қазақстан спортшыларының есімдерін біле жүрейік.

Бокстан – Серік Қонақбаев,Ермахан Ибрагимов, Бекзат Саттарханов,Генадий Головкин ,Серік Сапиев, Жанқош Тұраров, Қанат Ислам, Бауыржан Исламханов ,Адилбек Ниязымбетов Галиф Жапаров,Болат Жұмаділов

Ауыр атлетикадан - Илья Илин, Зульфия Чиншанло, Мая Манеза,футболдан - Самат Смақов, Бауыржан Жолшиев Андрей Сидельников

Велосипедші-Александр Винакуров

Рио олимпиадасындағы жүлдегерлер Светлана Падабедова, Ольга Рыпакова т.б

 

Сергіту сәті

Топтық жұмыс

«Спорт  қызықтары» тапсырмасы

 - Топ оқушыларына спорттың  түрлері бейнеленген суреттер беремін.

-Оқушылар спорт түрлерін саралай келе, жазғы және қысқы,ұлттық, топпен  ойналатын ойындардың ерекшеліктеріне  қарай   топтастырады.Топқа берілген бір спорт түрі туралы айтады.Топтар бір-бірінің жұмысын «Екі жұлдыз,бір тілек» әдісі арқылы бағалайды.

Жұптық жұмыс

 «Менің пікірім» тапсырмасы 

Оқушыларға  жұпта таратпа парақтар таратылады. Берілген сұрақ бойынша пікірлер жазу ұсынылады:

1.Спортшы қандай болуы керек?

2.Спортпен не үшін айналысады?

3.Спорт жетістіктері дегеніміз не?

 Өз сөздеріне 3 дәлел келтірулері тиіс.

Қалыптастырушы бағалау

Мазмұны

Иә/жоқ

1

Спортшы болу оңай


2

Спорт шыдамдылықты талап етеді


3

Тоғызқұмалақ математикалық ойлау қабілетінін дамытатын ойын


4

Шаңғы мұз үстінде сырғанайтын құрал


5

Мәнерлеп сырғанау жазғы спорт түрі


Үйге тапсырма: Спортшылар туралы мәлімет жазу

 

 

Слайд

Сабақтың соңы

  Рефлексия. «Мәре»

1 орын: маған сабақта бәрі түсінікті болды.

2 орын: кейбір кезде мен түсінбей қалдым.                          3 орын: маған бәрі түсініксіз болды.









 

Пікір қалдыру

Код көрсетілмесе, бетті қайта жаңартыңыз