Республикалық ғылыми, ақпараттық-танымдық, педагогикалық журналы
Бүгін:
+7 (778) 313 55 04 martebe2000@mail.ru

«Салт-дәстүрлер мен әдет-ғұрыптардың құндылықтары мен маңыздылығын анықтау»

Байкубесова Данагул Шенбергеновна

Қызылорда облысы, Қазалы қаласы

 Ғ.Мұратбаев атындағы №17 орта мектеп

тарих және география мән мұғалімі




Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

7.2А XVIII ғасырдағы Қазақстанның мәдениеті

Ғ.Мұратбаев атындағы №17 орта мектеп

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Байкубесова Данагул

Сынып:8

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Салт-дәстүрлер мен әдет-ғұрыптардың құндылықтары мен маңыздылығын анықтау (2-сабақ)

Зерттеу сұрағы: XVIII ғас.ақын-жыраулар шығармаларында тарихи оқиғалар қалай көрініс тапты?

Оқу мақсаттары

7.2.1.1 – салт-дәстүрлер мен әдет-ғұрыптардың құндылықтары мен маңыздылығын анықтау

Сабақтың мақсаты

Барлығы: қазақ халқының салт-дәстүрлер мен әдет-ғұрыптарының құндылықтарын түсінеді

Көпшілігі:салт-дәстүрлер мен әдет-ғұрыптарды жіктейді

Кейбірі:ақын-жыраулар шығармаларының ұрпақтан-ұрпаққа қалай жеткендігі жайлы өздігінше тұжырымдайды

Ойлау дағдылары

Жоғарғы деңгей дағдылары

Бағалау критерийі

Қазақ елінің XVIII ғасырдың рухани мәдениетін түсіндіреді

Тілдік

мақсаттар

Оқушылар қазақ халқының салт-дәстүр мен әдет-ғұрыптарыныңмаңызынтүсіндіреді

Негізгі ұғымдар:ауыз әдебиеті, жырау, жыршы, тарихи әңгіме, шежіре, музыка, айтыс, жыр-дастандар.

Талқылауға арналған сұрақтар:

1.ХVІІІ ғасырдағы халық ауыз әдебиетінің негізгі идеясы қандай болды?

2. Халық ауыз әдебиеті қандай тарихи оқиғалар туралы мәлімет береді?

Диалогке арналған сөз тіркестері:

Ақындар мен жыраулардың шығармашылығындағы негізгі ойдың себептері...

Деректерге сүйене отырып, қандай нәтиже шығаруға болады...

Басты өзгерістер/жетістіктер...

Жаңа білімді игеру барысында зерттеу,топта жұмыс жасау және шешендік дағдыларын дамытуға мүмкіндік туады.

Тарихи концепт

Интерпретация

Құндылықтарға баулу

Патриотизм, өз елі үшін мақтаныш, ұлттық сана-сезім, тәуелсіздік

Пәнаралық байланыс

Дүниежүзі тарихы, Әдебиет, География

Тақырып бойынша алдыңғы білім

ХҮІІІ ғасырдағы Қазақстан мәдениетінің дамуы және ақын, жыраулардың өмірі мен шығармалары жайлы біледі

Сабақ жоспары

Жоспарланған

кезеңдері

Жоспарланған жаттығу

Түрлері

Ресурстары

Басталуы

2 мин

3 мин

Ұйымдастыру кезеңі (Сәлемдесу, ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру)

Топтастыру: 

1-топ - "Жырау";

2-топ: "Шежіре";

3-топ: "Айтыс" 

(БЫМ) «Броундық қозғалыс» әдісі. Микрафондысағат тілімен айналдыра отырып, рухани мәдениет сөзін мазмұндайды.

Қазақстан тарихы (көнезаманнан бүгінге дейін). Бес томдық. 3-том. – Алматы, 2010.

Ортасы

15 мин

7 мин

8 мин

(Ж, Жт, Т)«Ойлан.Жұптас.Бөліс» әдісі – мәтінмен жұмыс.

Шарты: "ДЖИГСО 2" әдісі ішіндегі тәсіл

Сұрақ: Мәдениет, ақын, жырау сөздерінің мағынасын қалай түсінесің?

Оқушылар ойланып әрқайсы жауап жазады.

Жұптарға бөлініп ең үздік деген сұрақтарын біріктіреді.

Әр топтан бір елші шығып өздерінің жаңа жақсартылған жауаптарымен бөліседі.

ҚБ«БББ» кестесі

 

(Жт)  «Күту және түйіндеу» әдісі.

Тақырып бойынша түйінді сөздерді анықтау, қайта құрылымдалғансұрақтар қою.

ҚБ«Мадақтау сэндвичі»әдісі

(Жт) Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма «Алтын ағаш»

1-нұсқа: Үш жүздің бірлігін жырлаған жырау

2-нұсқа: Абылай ханның кеңесшісі болған жырау

3-нұсқа: Бөгенбайдың ерлігін жырлаған жырау

ҚБ «Мен саған, сен маған»

Қалыптастырушыбағалау парағы

Аяқталуы

3-мин

1 мин

1 мин

Рефлексия - «Бүгін үйренген нәрсе» әдісі

1.«Мен мына үш бағытта.... табысты болдым»;

2.«Мен мұны жақсы жасай алар едім, егер.....»;

3. «Егер мен мұны басынан бастап қайта жасайтын болсам, онда........ жасар едім».....

Үй тапсырмасы: «Қазақ халқының салт-дәстүрлері» тақырыбы бойынша эссе жазу

Сабақты қорыту: XVIII ғас. ақын-жыраулар шығарма-ларында тарихи оқиғалар қалай көрініс тапты?



Қалыптастырушы бағалау парағы

Тақырыбы

Салт-дәстүрлер мен әдет ғұрыптардың құндылықтары мен маңыздылығын анықтау

Оқумақсаты

7.2.1.1 салт-дәстүрлер мен әдет-ғұрыптардың құндылықтары мен маңыздылығын анықтау

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу, Талдау

Бағалаукритериі

Қазақ елінің XVIII ғасырдың рухани мәдениетін түсіндіреді

Тапсырма «Алтын ағаш»

1-нұсқа: Үш жүздің бірлігін жырлаған жырау

2-нұсқа: Абылай ханның кеңесшісі болған жырау

3-нұсқа: Бөгенбайарасдың ерлігін жырлаған жырау

Діңгегі: Жыраулардың аты

Бұтақтары: Аталған жыраулардан басқа қандай суырып салма ақындар өмір сүрді?

Жапырақтары: жыр батырларға қалай әсер етті деп ойлайсың?

"Жапондық бағалау" әдісі. 1 саусақ дұрыс келісемін, 2 саусақ толықтырамын, басқа көзқарасым бар,жұдырық менің сұрағым бар.

Бағалаукритериі

Дескриптор 

Қазақ елінің XVIII ғасырдың рухани мәдениетін түсіндіреді

ХҮІІІ ғасырдағы суырыпсалма ақын-жыраулары мен әншілерінің шығармаларының негізгі бағыттары мен тақырыптарын біледі.

Шежіренің қазақ қоғамында атқарған қызметі туралы айтып береді.




Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? 

Бағалау – Сіз оқушы-лардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Пəнаралық байланыс;
денсаулық жəне қауіп-сіздік, АКТмен байла-ныс,құндылықтармен
байланыс

"Броундық қозғалыс" әдісі арқылы қызығушылықты оятамын.

"Ойлан-жұптас- бөліс" әдісі арқылы мәтінмен жұмыс.

"Күту және түйіндеу" әдісі оқушының сабақта алған білімін тиянақтауға мүмкіндік береді.

"Мадақтау сэндвичі" әдісі арқылы оқушылар тапсырмамен жұмыс жасайды.

"БББ" кестесі.

"Мадақтау сэндвичі".

"Мен саған, сен маған".

Жұмыс кезінде қауіпсіздік ережелері мен техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтайды.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесеоқу мақсаттары шынайы, қолже-тімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?

Егер оқушылар оқумақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?

Сабақта саралау дұрыс жүргі-зілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?  

Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма, неліктен?

 

Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

 

2:

 

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1: 

 

2:

 

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?

 

 




Пікір қалдыру

Код көрсетілмесе, бетті қайта жаңартыңыз